Stowarzyszenie osób niepełnosprawnych "Siła Dębu"

Gmina Czarna Dąbrówka

• Warsztaty Tematyczne

Nasze stowarzyszenie jest organizatorem różnych warsztatów tematycznych skierowanych głównie dla osób niepełnosprawnych

• Mini Olimpiada

Uczestniczymy w corocznym spotkaniu integracyjnym Mini Olimpiada – happening połączony z Turniejem Osób Niepełnosprawnych

• Wycieczki Integracyjne

Nasze stowarzyszenie uczestniczy w wielu wycieczkach integracyjnych w większości połączonych z zajęciami tematycznymi dla niepełnosprawnych

• Karnabal

Jesteśmy jednym z organizatorów corocznej imprezy kulturalno-integracyjnej dla osób niepełnosprawnych "Karnabal”

• Wielkie Rybobranie

Nasze stowarzyszenie jest współorganizatorem corocznej imprezy integracyjnej dla osób niepełnosprawnych pn. „Wielkie Rybobranie”

sobota, 05 październik 2019 17:51

Wycieczka promem do Skandynawii

Oceń ten artykuł
(1 głos)

Stowarzyszenie Siła Dębu w dniach 4 – 5 października 2019 r. zorganizowało dla swoich podopiecznych wycieczkę do Szwecji promem Stena Line.

Stena Spirit to 176-metrowa jednostka zbudowana w 1987 roku. W 2011 roku przeszła gruntowną przebudowę czyniąc z niej pływający hotel zdolny pomieścić 460 samochodów i 1700 pasażerów.

To była nasza pierwsza podróż takim dużym promem, więc wszystko co widzieliśmy było bardzo interesujące – zarówno dla dzieci jak i dla nas dorosłych.

Nasz rejs do Karlskrony rozpoczął się przed godziną dwudziestą i potrwał do siódmej rano następnego dnia. Gdynię pożegnaliśmy przy pięknie oświetlonym mieście i wspaniałych widokach nocnego miasta.

Na promie cały ten czas czekało szereg atrakcji. Do dyspozycji mieliśmy kilka restauracji, bary, a także SPA. Nasi podopieczni dużo czasu spędzili na pokładowych tarasach pod gołym niebem. Obserwowanie fal i słuchanie ich szumu wielokrotnie „wygrywa” z rozrywkowym spędzaniem czasu na pokładzie.

Pasażerowie są różni. Spotykaliśmy turystów, zarówno z Polski, Szwecji, Ukrainy i wielu innych krajów. Było również kilka zorganizowanych grup, w tym młodzieży i stali bywalcy, czyli „Tirowcy” podróżujący regularnie między Polską i Szwecją właśnie drogą morską.

Ta wycieczka okazała się strzałem w dziesiątkę i z pewnością na długo pozostanie w pamięci.